.
Regulamin sklepu
1. Właścicielem Sklepu Internetowego szklarz.rybnik.pl, rozumianego jako narzędzie informatyczne umożliwiające zawarcie umowy kupna-sprzedaży, o adresie elektronicznym www.szklarz.rybnik.pl, jest firma “SZKLARZ” Janusz Jankiewicz, 44-200 Rybnik, ul Wodzisławska 101 NIP: 6421823802, REGON: 241351388, telefon 695536800 601530567.
2. Kontakt ze Sklepem możliwy jest poprzez adres e-mail: szklarzrybnik@poczta.fm, formularz kontaktowy na stronie www.szklarz.rybnik.pl/kontakt lub felefon 695536800 601530567
3. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Wszystkie też posiadają gwarancję Producenta.
4. Przedmiotem świadczenia usług jest umowa kupna/sprzedaży pomiędzy Klientem a właścicielem Sklepu. Sklep Internetowy stanowi jedynie narzędzie informatyczne za pośrednictwem, którego możliwe jest zawarcie umowy.
5. Informacje handlowe zamieszczone na stronach Sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu KC, lecz są zaproszeniem do składania ofert.
6. Wszystkie ceny produktów na stronach internetowych podawane są w dwóch wariantach – jako ceny netto oraz brutto (te zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
7. Warunkiem technicznym wymaganym do korzystania z usług jest dostęp przez Klienta do komputera, przeglądarki internetowej oraz do Internetu.
8. Na wszystkie towary sprzedawane w Sklepie wystawiane są faktury VAT.
9. Warunkiem zawarcia umowy jest przesłanie przez Klienta oferty kupna towarów za pomocą formularza na stronie Sklepu, e-maila lub telefonu i jej przyjęcie przez Sklep Internetowy.
10. Termin realizacji zamówienia danego produktu jest zgodny z informacją zawartą w opisie produktu w Sklepie Internetowym bądź – w przypadku większych zamówień produkcyjnych – odpowiada e-mailowym lub telefonicznym ustaleniom pomiędzy Klientem a Sklepem. Gdyby czas realizacji zamówienia, miał przekroczyć podane terminy, Sklep skontaktuje się z kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić nowy termin.
11. Klient jest zobowiązany do zapłaty za zamówiony towar. W Sklepie Internetowym możliwe są następujące formy płatności:
gotowka – zaplata przy obiorze towaru gotowka w siedzibie firmy, na niektore zamowienia wymagana jest zaliczka 60% wartosci towaru.
· za pobraniem – zapłata przy odbiorze towaru gotówką dostawcy Producenta – dotyczy towarów, których wartość nie przekracza 1000 zł netto,
· przelewem – Po zaksięgowaniu wpłaty zamowienie trafia do realizacji, informujemy tlefonicznie lub mailowo iż towar czeka na odbiór lub dostarczamy na podstawie zawartej umowy z klientem.
12. Wybór formy płatności odbywa się podczas składania zamówienia. Jednocześnie Sklep zastrzega, że w przypadku wyboru płatności przelewem i stwierdzeniu braku wpłaty w przeciągu 21 dni roboczych od złożenia zamówienia, zostanie ono automatycznie anulowane bez powiadamiania Klienta.
13. Przy zakupie niektórych produktów, warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sklep jest konieczność wpłacenia przez Klienta zaliczki w wysokości 60% wartości zamówienia. Produkty wymagające zaliczki są oznaczone odpowiednią informacją w opisie produktu bądź w podsumowaniu zamówienia składanego przez Klienta w Sklepie Internetowym.
14. Termin realizacji zamówienia produktu wymagającego wpłacenia przez Klienta zaliczki jest liczony od dnia zaksięgowania odpowiedniej kwoty na koncie bankowym wskazanym przez Sklep. Pozostała należność za zamówiony produkt musi wpłynąć na konto bankowe najpóźniej w dniu odbioru zamówionego towaru przez Klienta bądź w dniu realizacji wysyłki przez Producenta. W przypadku stwierdzenia braku wpłaty zaliczki w przeciągu 21 dni roboczych od złożenia zamówienia, może ono zostać automatycznie anulowane bez powiadamiania Klienta.
15. Cena jest wiążąca obie strony umowy w momencie złożenia zamówienia. Cena produktu nie zawiera kosztów transportu.
16. Koszty transportu zakupionego towaru, jego wydania i odebrania ponosi Klient.
17. Informacje o kosztach dostawy zamawianych produktów w Sklepie Internetowym dotyczą wyłącznie terenu Polski. Przy przesyłkach zagranicznych koszt dostawy ustalany jest indywidualnie przez Sklep z Klientem.
18. Możliwy jest odbiór zakupionego towaru bezpośrednio przez Klienta własnym transportem od Producenta po wcześniejszym uzgodnieniu szczegółów ze Sklepem.
19. Sklep zastrzega, że może nie przyjąć oferty kupna bez podania przyczyn.
20. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieuzasadnioną odmowę odbioru towaru lub nieodebranie zamowienia z powodu nieobecności Klienta w miejscu dostarczenia towaru, podczas wizyty dostawcy. W takim przypadku koszty ponownej obsługi zamówienia oraz koszty pownego transpotu pokrywa Klient.
21. Zwrotom nie podlegają wyroby szklarskie oraz towary wykonane na indywidualne zamówienie Klienta – Nie ma możliwości zwrotu towarów wykonanych na zamówienie
22. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient i nie podlegają one zwrotowi.
23. Zwrot towaru przez Klienta następuje po wcześniejszym uzgodnieniu tego ze Sklepem. Zwrot jest dokonywany na adres wskazany przez Sklep.
24. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są pod adresem e-mail: szklarzrybnik@poczta.fm
25. W przypadku otrzymania towaru wadliwego lub niezgodnego ze specyfikacją zamówienia, Klient ma prawo do jego zwrotu lub wymiany. Sklep ma obowiązek uwzględnić uzasadnioną reklamację. Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować i przetransportowac na adres wskazany przez Sklep.
26.Reklamacje dotyczące wad fizycznych lub jakościowych zakupionego towaru, powinny zostać zgłoszone do Sklepu za pośrednictwem poczty e-mail szklarzrybnik@poczta.fm lub telefonicznie na nr 695536800 601530567 najpóźniej w terminie 7 dni kalendarzowych od wydania towaru, dostawy lub od daty wykonania usługi. Reklamacje zgłoszone po upływie tego terminu mogą zostać odrzucone bez podania przyczyny.
27. W przypadku stwierdzenia różnic w ilości dostarczonego towaru z zamówieniem, należy je zgłosić w dniu odbioru towaru z magazynu sprzedającego lub w dniu dostawy przez spedycję.
28. Producent towaru po uzgodnieniu tego z Klientem za pośrednictwem Sklepu może usunąć wady zamówionego towaru stanowiące podstawę reklamacji bezpośrednio u Klienta
29. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia. W przypadku uznania reklamacji – po uzgodnieniu z Klientem – towar uszkodzony zostanie wymieniony na pełnowartościowy lub Klientowi zostanie zwrócona równowartość zakupionego towaru.
30. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta, wszelkie koszty reklamacji pokrywa Klient, w tym koszty transportu.
31. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
32. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach Sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.
33. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu Internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
34. Sklep w ramach prowadzonej działalności uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych Klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z „Polityką prywatności” dostępną na stronie
35. Dokonywanie zakupów w Sklepie wiąże się z podaniem przez Klienta informacji kontaktowych m. in. numeru telefonu, adresu poczty elektronicznej (adres e-mail) czy adresu dostawy lub adesu przeprowadzanej inwestycji (pomiar/montaż). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko do celów realizacji złożonych zamówień, dostawy towaru, obsługi księgowej lub reklamacyjnej.
36. Regulamin określa zasady zakupów w Sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
37. Opinie na sklepie internetowym szklarz.rybnik.pl. Informujemy, że nie podejmujemy działań w celu zapewnienia aby opinie pochodziły od osób, które używały danego produktu lub go nabyły.
38. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do rezygnacji dowozu towaru w wypadku gdy koszt transportu przekracza koszt zamowionego towaru.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosuje się przepisy KC i innych ustaw.